کوچه دلتنگی

روز را خورشید می سازد و روزگار راما!

کوچه دلتنگی

روز را خورشید می سازد و روزگار راما!

خدایا !

خدایا! 

سلام

همیشه به خودم میگم خدااااا چرا؟

چرا عشقها اینطوره ؟

چرا باید اینطوری بشه ؟ 

خدا چرا؟  تو که آخرشو میدونی چرا چرا جولوشو نمی گیری خداااااااااااااااااا؟

چرا میزاری آدما عاشق بشن! که بعدعشقشون بره ؟

تا دیگه دنیا واسشون ..... !

تا دیگه هیچ امیدی به زندگی نداشته باشن !

خدا چرا؟

...

...

...

خدا چرا؟

دارم میمیرم اینجوری خوبه ؟

 باشه!

خدایا

خدایا شکرت

نظرات 8 + ارسال نظر
کمال پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام
تجربشو دارم
این مهمه که بفهمی عشق خوبه اما نه فقط به یه دختر
البته طبیعیه که الآنا نباید رو فرم باشی
ولی کم کم اینی که گفتم رو می فهمی
وقتی عاشق یه دختر میشی دیگه هیچی برات ارزش نداره
اما یه گل یه درخت یه آب ...
یه چیزی هست که تو دوسش داری و نمی دونی
خیلی چیزای دیگه هست که می تونی دوسشون داشته باشی
و خیلی کارا هست که می تونی بکنی
و بدونی که تو لایق این زندگی هستی و اگه نبودی خدا بهت نمی داد
مثل یه بازی استراتژیکی می مونه
مثلا وارکرفت
فرض کن تو فقط تو یه زمین تو وارکرفت بازی کنه
عاشق یه دختر شدن خیلی قشنگه اما درست و بجا
نه دختری که به راحتی تنهات می ذاره و آخرش هم میگه به خاطر خودت بود
دروغ میگه اینو مطمئن باش
یکی هست و پیدا میشه که تورو به خاطر خودت دوس داشته باشه
نه؟
پس نه عجله کن تو این مورد نه از خدا گله کن و با آه نگو خدایا شکرت
برو ببین خدا دیگه بهت چی داده
ببخشید که زیاد حرف زدم

سلام دوست عزیزم
ممنون که به من سر زدی
خیلی قشنگ گفتی دقیقا همینیه که میگی
ولی برای اینکه فراموش بشه خیلی سخته
با حرفات واقعا آروم شدم
سپاسگذارم

بهار پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.girllown.blogsky.com

چه کسی می خواهد

من و تو

ما نشویم

خانه اش ویران باد.

ممنون...

تنهایی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.Tanhaee.TK

واقعا چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟
منم از خدا دلگیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

سلام
ممنون
دوسته من دلگیری از خدا شاید درست نباشه
شاید درد دل کردن با خدا بهتر باشه.
گله کردن از خدا هم کاره درستی نیست
چون خودش میدونه داره چیکار میکنه ولی . . . !
ولی میشه از خدا یه چیزایی خواست...!
میشه باهاش حرف زد...!
وقتی تو دنیا احساس میکنی که خیلی تنهایی . . .!
احساس خیلی بدیه..!
امیدوارم هیچکس هیچ وقت این احساسو نداشته باشه !

سعید پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.hamsokhan.com

سلام وبلاگت قشنگه یعنی مطالبت پر محتوی هست ولی قالبت ضعیفه منم سایت دارم سایت دوستیابی اگه میشه منو با اسم دوستیابی لینک کن ممنون میشم
http://www.hamsokhan.com
-------------
اگه میخواستی میتونیم با قیمتی کم وبلاگتو به سایت تبدیل کنیم

دختری با دامن حریر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

شاید دلیلش اینه که خیلی ها معنیه عشق رو نمیدونن !!
خیلی ها با عشق بازی میکنن...
خیلی ها بچه میشن و عشق میشه عروسکشون !!
گاهی آرزو میکنم کاش عشق نبود... اما بعدش پشیمون میشم و آرزو میکنم ای کاش... ای کاش همه یاد بگیرن عشق خیلی بزرگتر از این حرفاست !!
داشتم چند شب پیش فیلمی میدیدم !! یه دختر ۱۴ ساله عاشق یه پسر سال بالایی شد و پسره وقتی حس کرد که دختره دوستش داره سریعا پیش قدم شد...
شاید باورت نشه اما منی که انقدر به نظر همه بزرگ شدم... ته دلم حسرت خوردم !!
به اینکه چقدر ما...
توی اون تاریکی که من و دوستم داشتیم فیلم میدیدم من بغضی کردم که گلوم رو سوزوند !!
و دوستم داشت به کسی که دوسش داره اس میداد و اصلا به فیلم کاری نداشت.
هنوزم وقتی یادش میفتم حسودیم میشه...
به اینی که چرا اینجا برعکسه؟ چرا اینجا تا میفهمن کسی رو دوست داریم تنهامون میذارن...
یه چیزی رو یادت نره...
یه چیزی که من امروز بهش رسیدم !!
امروز رفتم جولوی آینه و خودم رو نگاه کردم و دیدم هیچی کم ندارم...از هیچ نظر !!
تو دلم گفتم و بالاتر از اینها میاد سراغم...
پس شک نکن که لیاقتت بیشتر از اینه !!
خدا اونو گرفت تا یکی بهترش رو بهت بده !!
چقدر حرف شدم...
حرفایی که شاید یکیشون رو هم نفهمیده باشی چون فقط نوشتم و الان اصلا نمیدونم چی نوشتم ؟!!!
مواظب خودت باش...
+ عاشق صبوره !!
نگران نباش... همه چی درست میشه.

سلام
ممنون که بازم اومدی تو کوچه خودتون
خیلی قشنگ نوشتی واقعا ممنونم ازت
آره واقعا خیلی ها عشق رو نمی فهمن
بازم ممنون

آرتمیز پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://marziiieh.blogsky.com

سلام
مثل اینکه من اولین هم درد نیستم. کلاْ عشق زیباست، اما ظاهراْ اصلاْ روی زمین این یه قلم جنس پیدا نمی شه.
من گشتم و نبوده...
شاد باشید

ممنون . . .

بانوی شرق پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

وقتی رفت
خودم صدای تکه تکه شدن قلبم رو شنیدم...
قلبم رو با دستای خودم ساختم٬
حالا قلبی دارم که از خدا سرشار٬
حالا برای خودم می نویسم و تمام کسانی که دوستم دارند...
خیلی زیبا بود...

ممنون بازم به کوچه خودتون سر زدی

فریناز شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام...ممنون که اومدین مهمون ماشدین....خوشحال میشم بازم بیاین....

عشق چیز مقدسیه.....
حواستون باشه اسم هر رابطه ای را عشق نمی ذارن.....

اگه عزیزتون رفته مطمین باشین خدا جواب این دل شکستتونو به بهترین شکل میده.....

خودتونو فراموش نکنین...
اینو کسی داره بهتون میگه که تجربش کرده....!!!!!

امیدوارم آرامش به قلب و زندگیتون برگرده.....

سلام
ممنون که به این کوچه امدین
حتما میام چون خیلی لذت بردم
حق با شماست هر رابطه ای عشق نمی شه
ممنون
سپاسگذارم از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد